سبد خرید
0
No products in the cart.

زندگینامه مرحوم بهمن داداشی زنجانی

کربلایی بهمن داداشی در بیستم آذر ماه سال 1361 در خانواده مذهبی، در شهر زنجان دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در یکی از محله های مذهبی گذراند. مقطع ابتدایی را در مدرسه سعدی و راهنمایی را در مدرسه شهید دکتر چمران و دوران متوسطه را در دبیرستان امیرکبیر به اتمام رسانید.

وی همواره در مسابقات قرآن و اذان و مسابقات فرهنگی، مذهبی، هنری شرکت داشت و به دلیل عشق درونی خود به مکتب خامس آل عبا (ع) و حضرت سیدالشهدا، در هیئت های حسینی زنجان از جمله هیئت متوسلین چهارده معصوم، حسینیه اعظم (حسینیون)، مکتب الزهرا، فاطمیون، دعای ندبه دروازه رشت، هیئت حضرت ابوالفضل(خ7تیر) و هیئت حسینی پنج تن آل عبا (ع) حضور داشت. درسال1377 به عضویت بسیج پنج تن آل عبا(ع) در آمد. و پس از آشنایی با هیئت مسجد به عنوان مداح وارد هیئت شد. این عزیز سفر کرده مداح خاص هیئت پنج تن شد و در تمامی مراسم ویژه شهدای نیمه اول و دوم سال که به یادشهیدان، این مکان مقدس برگزار می گردید با نوای دلنشین و سوزناک خود عطر افشانی می کرد. وی دراسفند ماه سال79 به همراه هیئت پنج تن آل عبا(ع) به آرزوی دیرینه اش که زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات بود رسید.

بعداز بازگشت از زیارت به خدمت سربازی اعزام گردید و پس ازاتمام آموزش، درشهر زنجان مشغول خدمت شد. در طول خدمت نیز در برگزاری مراسم سالار شهیدان و ایام فاطمیه و زیارت عاشورا، دعای ندبه و تکیه ها و مساجد زنجان حضورداشت و هرلحظه از عمرکوتاهش را درجهت هر چه با شکوه تر برگزارشدن مراسم صرف می نمود و از فوت وقت و زمان بیمناک بود وهرلحظه ودرهرشرایطی به وعده خود وفا می نمود. و کمتر هیئتی از وی خلف وعده دیده بود، چرا که عشق به سیدالشهدا تنها افتخارش بود و رضایت اهل بیت را از همه چیز مقدم می دانست. برای دومین بار در سال1382 در ایام ذی الحجه و هجرت خونین کاروان کربلا به سوی دیار تشنه لبان نینوای حسینی راهی گردید.

این بار نیز چشمان اشک آلود و قلب رنجور خود را به میهمانی یار رساند و در ایام عرفه، با نوای حسینی دعای عرفه را در قبله گاه عاشقان و در جوار یاران و اصحاب حسینی نجوا می نمود.

توسط
تومان